El profesor Jose Alberto García Avilés, director del GICOV, impartió la conferencia de clausura del IX Congreso Internacional de Ciberperiodismo, La innovación y el emprendimiento al servicio de las audiencias, el 28 de noviembre de 2017, organizado por el Departamento de Periodismo II de la Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación de la Universidad del País Vasco. García Avilés habló de “Cómo están innovando los medios españoles”.

Prof. Jose A. García-Aviles gave the closing conference at the IX International Conference of Digital Journalism: Innovation and entrepreneurship at the service of audiences, held at the Basque Country University in Bilbao. García-Aviles spoke about how the Spanish media are implementing different kind of innovations in their newsroom organization, products, distribution channels and business models.